zondag 18 januari 2009

Toneelstukje

Voor sinterklaas werdt ik op een donderdag gevraagd om samen met twee leidsters een toneelstukje te doen. Dit toneelstukje was de dinsdag erop, en in grote lijnen is me een beetje verteld hoe het verhaal ging. maar de rest was improvisatie...Tja, dat is toch een benauwt gevoel als je het nog nooit hebt gedaan en je staat daar dan.. je weet niet hoe de kidneren gaan reageren en ook niet wat de leidsters van je vinden...

Maar toen het toneelstukje eenmaal begon en de kinderen actief mee begonnen te doen kreeg ik er steeds meer lol aan en durfde steeds meer en gekker te gaan doen. Want hoe gekker je doet hoe mooier de kids het vinden. Aan het einde van het toneelstukje was iedereen enthoussiast, de kinderen en de leidsters. Ik vond dit een leuk ervaring om op te doen en ook leerzaam vooral voor mijn eindproject.

Geen opmerkingen: