donderdag 15 november 2007

Mening over de BSO gastles

Op 4 Oktober 2007 hebben wij een gastles gehad over de buitenschoolse opvang.
Een verslag hiervan is te zien in mijn bibliotheek.

Voordat de vrouw hier kwam om ons er iets over te vertellen wist ik nog niet zoveel van de BSO af.
In de les heeft ze veel informatie gegeven over de BSO, en ik vond het wel erg interessant.
Alleen het ligt mij niet, heb ik een gevoel van.
Omdat je kinderen van 4 tot en met 12 jaar hebt in 1 groep, dus veel leeftijdsverschil en dan ook veel verschil in de ontwikkeling.

Het lijkt mij wel een uitdaging activiteiten voor deze kinderen te bedenken, omdat de ontwikkeling zo verschillend is van elkaar.
verder vond ik het wel heel leuk hoe ze met de thema`s in de vakantie`s te werk gingen.

Ik heb er wel veel van opgestoken en vond het een interesane les, alleen trekt het mij niet echt.

1 opmerking:

Lin zei

Hallo Lianne,

Ik ben Linda Banierink. Ik zit in het 3e jaar van SPW3. Een opdracht van Anke is dat wij moeten reageren op jullie blogs. Het is de bedoeling dat jullie vragen aan ons kunnen stellen en wij aan jullie, over de weblog en stage ervaringen. Zo helpen we elkaar voort.

Groetjes Linda